Followers

26 February, 2009

Entry Pending: Besday Hani

Hani + Kek besday

Kek besday nya...

Madihah pun nyibuk skali..

Besday present...


Actually, bnyk entry yg pending. Yelah, nak2 hatiku gundah gulana sejak 2menjak ni...lepas tu lak, memori kad aku bole wat hal gara2 tangan aku yg gatal2 dok godek smpai nak ilang dah gamba2 yang diamik. Aku g anto kedai gamba kt kajang...alhmdulillah, dapat balik gamba2 nya. Sedih la aku kan klau sume gamba2 tu ilang, xdan nk transfer ke pc lak tu...bkn bole di rakam blk detik2 tu...ishh bole jadi gilo la den kojap...huhu.

Aku nk citer besday ank buah aku, hani pada 6 feb aritu. Simple je majlisnya...kakak aku masak mee hailam, kueh teow kantonis, oder sate, pstu aku belikan kek. Xdele jemput sape2 pun, just ahli keluarga jek. hani dah abis spm. Bile aku blk tp2 mggu, mngajak aku brjalan sesaje. Dulu bole le, zaman2 aku ank dara g sana sini. Tu pun masa aku nk kawin dia ckp, alahai napelah macik kawin cpt sgt...xpuas nk ajak jalan2...sabo jele. Skang dia dh dapat lesen, aku soh dia lak yg bwk aku ngn madihah jalan2...tp gile aku takut naik ngn dia. Last2 aku soh dia turun, biau aku yg bawak kete. Ape pun, happy bsday hani..macik doakan smoga hani pjg umo,murah rezeki, smga impian trcapai, xsgka kau dh beso pjg skang...semoga perjalanan idupmu akn lebih bermkna dan diberkati Allah.
*aku hadiahkan beg kecik yg leh letak hp ngn kunci...bole pelbgai la kegunaannye.

5 comments:

susudalambotol said...

sedap la pulak tgk kek tuh.

nmmy84 said...

untungnye anak buah da besau ye ma.aku ni usahkan anak buah,buah2 pun takde lagi.hih.dah le anak petame..adik tak kawen lagi.nunggu anak sndiri tak keluau2 lagi.hee.

@_da said...

HAppY besDay to hani... gud luck!!

Ada Ayrissa said...

besday hani 6 feb ke ja?
sama ngan Ayrissa la ek?
hehehhe..
hepi belated besday...

pastu, sori sgt2, network opis aku bengong smlm...x dpt reply ym ko..huhu

Khas Lysha said...

happy bday hani..cute la bday peghezen tu.. :)