Followers

10 February, 2009

Xde Tajuk Yg Best ;)

Aku sedang mncarik2 lg layout bru...xsudah2 nk menuko layout sesaje..aku ni cpt bosan la..atau aku xnk pk hal2 lain aku buat bnda2 mcm ni...xpe, tggu yek layout bru aku nnt...mcm le ada org nk jengah blog aku ni slalu...citer pun dh naik basi..huhu

4 comments:

~ gyena~ said...

sama la ngan gyena, cepat bosan ngan layout yg sedia ada. beb ajo aku camna nk buat comment yg ada gamba katun tu..lawa la

ei_da.. said...

huhu akak tak pas lg yg haja ajorkan tu... bosan gak layout sedia ada nih...

pucukpaku07 said...

salam,
heheh cek jd silent reader jer...
surf punyer surf smpai ler ke blog nie..
tgk gambo mcm kenal jer hehehehe...yolah muka tak brubah tp fizikal huhhh semangat ahakssssssssss..syukurlah hati senang ek...kem salam cek pd kawan2 kelas yg lain yer..paksa dorang dtg blog cek yer hahahha..paksarela..Q!!

Aleeya said...

lawa gak layout nehhh, cool..kyaya lagi le..tak reti lansong nak tuko layout lain he he