Followers

24 April, 2009

Alone

Skali-skala jalan sorang2...seronok jugakkan.
Xde gangguan, xkisah nk masok kedai itu, kedai ini.
Xkisah lama ke kejap ke...
Skali-skala tenangkan fikiran dengan cara ni, aku rasa sonok plak.
Aku ni, walaupun ank dh nk masok dua...jiwa masih lg kt kartun2.
Adalah beberapa brg yang aku rembat td sumenye jenis kartun je...nnt aku uplod gmbonya.
Dulu, pun aku mcm ni. Xkisah, bole bwk diri jalan sorang2...tinggal lagi skang, aku dh makin xlarat. Bila-bila masa je aku gase nk brsalin...sebelom aku brsalin ni, aku ada beberapa hajat yang aku nk tunaikan. Mudah-mudahan Allah beri aku kesempatan untuk tunaikan hajat tu.
Esok kt kampung, aku nk melawat kwn baik aku yg bru brsalin tu...then nk bwk madihah jalan2...dh lama lak xnyoping baju2 dia. Skang, bole dikatakan tiap2 mggu aku bwk dia g mndi laut...xlama sgt pun, dlm stgh jam je aku bg lepas...tp dia pnye jerit..mak oiii. Xkisahlah walauapepun yang terjadi, yang penting aku happy...semua keluarga ada disamping aku...

7 comments:

DYLA said...

semoga selamat smuanya dan dipermudahkan...

paij188 said...

bukan ko aje yg berjiwa mcm tu, akak n still ade sikit2 la.. jiwa mcm tu. anyway, take care.. bgtau bile dh bersalin.

nasaoji said...

kkdg, kt mmg perlu bersendirian....yg penting, tika bersendirian itu, muhasabah diri adalah terbaik...;p

eLLy said...

haja.. eLLy sokong ape yg nasaoji ckap.. eLLy copy paste je la ;)

'kkdg, kt mmg perlu bersendirian.. yg penting, tika bersendirian itu, muhasabah diri adalah terbaik'

Dee said...

yg penting happy!! moga semuanya selamat2 aje..

DatinDiaries said...

semoga semuanya selamat ye

ruzie said...

have a nice day!