Followers

17 May, 2009

Santai

Dah penat duduk...bdiri plak...adoiii

Tengah tgk bola masok longkang...kihkih

Terer ke golek bola tu dihah...

Lepak dataran masjid...

Buai..laju2...

Dah keletihan


Sejak dihah dok sini, bole dikatakan ari2 aku akan klua, bawak dia jalan2. malam je aku ngajak klua ke almnda la, dataran masjid la, mydin la...org kate kena bnyk berjalan, nnt senang beranak. Ye ke ek? Semlm aku dh 38 week. Time brsalinkan dihah minggu gini dulu. Surat masok wad kemana2 je pegi aku bwk. Buatnye time klua2 tu nk beranak plak kan..ape pun, semoga sumenye selamat. Malam ni nk g dataran masjid lagi la if aku xbersalin lagi lah...dihah kemen sonok brlari2 sana sini. Nanti mesti aku rindukan suasana mcm ni lagi.

9 comments:

@e_da said...

huhu sonoknya dihah ada sekali kan.. main puas2 ngan dia ja.. nti pantang dah kena memerap kat umah kan... hope semuanya berjalan lancar.. aminnnn

@Z said...

haja, semoga selamat bersalin yer...

imz said...

best nyer bersantai cm tu...tgk anak main2...pastu kita rilek2 kan..!!

Khas Lysha said...

dihah ada kat sini yer,.. biler nak dtg umah mak long?? .. :D

♥ EeiNz ♥ said...

haja, mga slamat bersalin ye nti. pape nti sms tau.

aku lah arween said...

makin besar makin comellll

Dee said...

enjoy every second u have..especially with ur child..hehehe..

Ada Ayrissa said...

dihah makin cun laaaa....
gerammmmm...

eLLy said...

Haja.. canti mata anak ko.. bulu mata dia wow .. melentikkk ...