Followers

21 October, 2009

My Dihah Again

Layan lg video my dihah ni k...tp gelap la pulak..maklomle hp cikai ajew...dgau suara jelah ek...

oo bile nenek dia buat2 marah kt dia...dia akn ckp

"jgn marah nek...buah ati nenek ni..."

alahai...xkoser ok...buah ati jntung nenek katenya...ape2 jelah dihah oiiii...

*sop tu yusof. abg ipar aku...dia gemuk, so dihah takot gile ngn dia...kalau dihah xnk tido ke ape ke, aku akn mnyakat dia ckp pakusop nk telan dihah, masok dlm perot pakusop...kihkih...mula2 je jalan..pstu dia xheran dh...aram takot ngn org bdk petot ni...*

8 comments:

lulujunior said...

Mak oi! Keletah gile anak ko. Hehehe.

nmmy84 said...

ala bestnye dah pandai cakap die ye ma.mesti syokkk melayan anak dare ko ni...

bijak nnt dihah ni.

paij188 said...

lawak la dihah ni!

♥ EeiNz ♥ said...

sonok dgr die cakap. xpelat pun

Aziesham74 said...

ada lagi satu yg mek pernah dgr tauuuu..
dia pernah ckp " kan dah besar mulut akuw ni haaa..." hehehehe
cinonet jew badan dia tp kalau cakap ibarat gunung berapi meletopsssss gitewwwww...muahahahahaaaaa,,
anak buah mek gakssssssss...

Aziesham74 said...

ajai?..camno nak masuk kan video tu ekkkk..mek x gheti lewwww..ajar bolehhhhh

Cik Puan*PIE said...

aziesham:mek..nnt den ajaukan kt email yew...aha dia ckp 'kan beso mulut aku'...kong asam je kan...ngikut ckp nenek dia...kahkahkah

Aziesham74 said...

hahahahaha,,mek x leh tahan weihhhh..
berkali2 mek dok ulang jeww si dihah ni bercelotehhh
nenek nya pandai melayan....
mak mek tu memang kalau ckp pun kelakar gaksssss......alahaiiiii anak buah mek sorang nii,,memang sah2 lerr buah hati nenek nyaaa..
keletah nya mcm cik puan pie gakss masa kecik2 dulu weihhh..cuma mek x sempat nak rakam masa tu...lagi hebatttt woooooo...muahahahahahaaaa