Followers

30 October, 2009

Ohhhh Tidakkkkkkkkkk

Ni gmbo masa bln pose tu...
dh abis raya???
*
*
*
*
*
xsanggop oo tgk gmbo sndiri....


Oiii aii, lately aku dh mula gase xsedap je nk memakai kebaya maupun suar jeans brsize 32 ku itu. Gile besau pinggang, vontot n sewaktu dgnnya...zaman ank dara size yg bole dikagumkan, divanggakan adalah size 28/29 okeh...smpai skang aku simpan lg sluar bertuah tu. hehehe. masa dlm pntang mng aku xbape selera nk mkn nasik...lepas pntang pun cmtu gak..aku gemau mkn mee, mihun, spaggeti, sup2 aje...tp skang sejak ammar dh masok 4,5 bulan ni...oii selera aku ngalahkan giant. Kejap2 lapo je nk makan itu ini. Kadang2 aku beli roti gardenia vanila tu 4 ketol...empat2 ketol abis aku bedal. Blom lg kesah maggie cup pun jadik. Kalau pagi aku dh mkn nasik, lunch pun klau bole nk mkn nasik...nasik plak klau dpt yang chicken rice shop pnya sedap kan...petang kang sblm balik keje, kalau bukan roti...aku bedal coklat rocky yg pjg2 tu...2 kotak skali aku hadap. Siaplah ngn air kotak coklat, air laici...xcukup tu kang air mineral pun jadi. Minggu lepas aku bwk ammar g cek up, aku cam biasa la kan akn timbang berat aku...skali aku tgk naik weiii...nak sekilo dh naiknya...cepat2 aku turun..xnk pndang dh lgi...mulalah aku gase meroyan nk skip mkn mane yg perlu ni...tp klau gase lapo cmner??? adoiii xkan nk brpntang lagi kot...fengsannn la mekkkk....tp aku kena gak kurangkan mkn klau gini gayanya ni...xnk gemok2 la..payah nk pakai baju yg diidam. Balik2 baju kurung aje, bosan gak ye x. Ohhh...nehi..nehi...
*xmkn lapo..bile mkn gemok lak...adoiiyaiii....

6 comments:

cik gObu said...

owwhh berpantang balik arr babe

same lah ngan aku nie

kebulur je manjang

Dee said...

biasalah tu kan..nak2 u bf..lapar je memanjang..tp control2 sketlah mkn tu..

Mawaddah said...

hoho.same size.wakakaka.ko ade anak 2 aku lum lagi.cam mane tu ma.hehe.

gebu tol ammar ni..wuuu geram aku

Yaya said...

bf mmg lapo ja...tapi takpe as long bf kita akan lmbt sket gemoknye hehe

Mek Rose said...

heheh..sabor sabor..
kita pon simpan wat pekasam jeans masa anak dare..kikikk..

nak berdiet2 takleh..nnti takde susu...
so kenela bawak banyak bersabor..hehehe..

nasaoji said...

beb, aku seumur idup sekali je pakai bju kebaya, time kawen ri tu..hehee...

jom..diet jom...! tp, aku kne peh kuar baby ler.. ;)