Followers

21 September, 2010

Jamuan Raya JPM 2010

Sebelum pegi pun posing dulu

uiihhh..mila yg kecik lg cute.

with kwn2 opis

Posing depan gerai opis aku..

Ooo i warga JPM ok..kali ni jamuan raya dicepatkan n buat kt PICC. Aku gase ok skitlah tempatnye dr yg sebelum2 ni..Kalau x, siap blaga2 ponggong, bsesak2 smpai basah ketiak..haha. Kali ni buat kt PICC, sejuk jew..stall pun just keliling dewan aje, xdelah kiri n kanan. Sempatlah posing 2,3 gmba then sblm nk blk tnmpk lak Mila Af lalu. Dia pun nk balik rasanye.


* Dapat mkn sate, mee bandung, murtabak, minum air oren, n air laici kang.
* tapau lak lagi nasi ayam n rojak belamy...tp rojak tu bg kt kwn opis yg tgh pknen..sian dia x g sb dh sarat...
* Tan Sri Engku Ibrahim Engku Ngah, lalu depan kami. Puas aku ingat sape eh, mcm penah tgk. Ape ko sengal ke, tiap2 kali umum puasa ngn raya kuar kt tv tu la orgnya..nmpk dia masih sihat dan tegap lagi.

2 comments:

Aleeya said...

hajaaaa ...jumpa gak haja tadik..tapi tak sempat posing bagai ngan haja..kelam kelibut kan dalam tu..penat berebut makan wakakakaka...., mila tu cinonit je kan..cam budak2 je hehehe

cik gObu said...

wahhh bestnyer JPM

opis aku buat kt tempat kecik nie jek lh babe tiap2 tahun

kedekut nau