Followers

02 December, 2010

Dihah oo dihah

-baju n sluar pilihan dia sndiri-


Anak dara aku sorang ni dh pandai melaram okeh. Bukan stakat mekap2 dia advance...tp bab memilih pakaian pun gedevans jugak. Mane x nya, sabtu bru2 ni aku g PD, singgah la PD beach. Barang2 kt situ bole tahan la murahnya. Bra pun 5 hengget aje. Aku g tingkat atas, mak aku ngirim alas kaki selai 2.50...si dihah da melalak2 nk ikot..aku kate pegi kejap je, aram dia layan. Last2 bawak la skali. Kt belah atas ada jual baju2 budak skali. Sudahnya dia pun kemain la memilih selai demi selai baju yg dia bkenan. Dia amik aku letak, dia amik aku letak...last2 dia nmpk sluau tight...dia mng antu sluau tight. Ada selai la aku penah belikan dulu. Sanggop xsalin sluau lain satu ari suntuk..pas mandi mst nk pakai sluau tight tu balik. Makanya bile dia dh nmpk sluau tu, aku kenalah belikan gak...regenya dlm 11.90...ok xpelah kan. Jalan punya jalan dia dh tnya aku mane t.shirt yg dia amik td..aku ckp ntah, kakak tu amik balik..dia punye. Kemen marah lagi ko..dia pegi amik blk t.shirt tu..tp nasib baik selai je dia amik...pun trkena la aku harga t.shirt tu 19.90 okeh..xmemasal dr hrga 2.50 selai alas kaki...aku dh tpksa bayau bpuluh2 inggit baju ngn sluau dia...adoiyaiii sabo jelah.

Dah tu jangan xcaya ye...masok2 aje dlm kete terus2 dia salin baju ngn sluau tu..kemain suka betol dia pakai.brkekek2 gelak.Smpai dh petang pujuk mandi pun xnk.xsnggop nk bukak baju n pakai baju lain katenya.tp paksa gak mandi..dh blengas gupenya. Tp dengan syarat, dia nk basuh baju tu sndiri...ha sukati kau la dihah...tp mng ye, dia basuh sndiri baju ngn sluau tu...siap sabun, siap berus..aku yg tukang perah n gntungkan...esok tu pakai blk baju tu..ntah bape kali ulang pakai baju tu pun aku xtau...


*ayahnya kate : ayah xsgka diha pndai pilih baju sndiri. pilihan plak mcm org2 besau dh..ibu je mnjang nk katun2...xpsl2 dia petik nama aku ehh...adoiyaiii.

4 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kikikikik.
anak sapalah tu eh
dah besor dah ja..tak lama lagi nak skolah..pahtu masuk U..patu kaweng..uwaaaa...dah anak dara..makin lawo..

ehehhe..ayahnye mmg begitu la kan.omak eh selalu kene perli..wekkekek

nads said...

hehe..comelok dihah buat camtu...
pandai sungguh dok pilih2 baju eh...pasni dahbleh ikut ibu shopping2 hee..

::Farina:: said...

heheh..pandai dihah cr baju...mix n match lak tue..

mama_auni said...

beb..sila ke belog aku masuk contest

http://mahligaicintaku.blogspot.com/2010/12/contest-si-manjaku-comel.html