Followers

12 January, 2011

Manelah Peginya


Sedih sangat petang ni bila tibe2 cek beg duit tgk2 50 hengget trcicir. Ntah manelah cicirnya duit tu. Puas dah aku kuarkan sume kad2 sb duit tu aku selitkan antara kad2 yang ada. Dah la gaji lmbt lagi nih...nasib jugaklah dah selamat beli susu c ammar semalam. Nak kate cicir masa bayau barang2 semalam xmgkin. Duit susu mng kluar kt poket lain...then byr brg2 umah guna duit yg sedia ada...so duit yg 50 tu aku selitkan kt tmpt lain mst xberusik...tpi xde gakkk...sedeyyyy ok...


* xde rezekilah jawabnya

6 comments:

ratna said...

siannya awak.. baru2 ni saya hilang gelang emas. sedih giler rasanya. tp pujuk diri sendiri.. mesti ada hikmah sebalik kehilangan gelang.. dlm masa yg sama nak kumpul duit nak beli yg baru.

@e_da said...

alahai siannya.. mmg kan.. nak nak gaji lambat lg.. sedih rasa.. takpe cari bebetul ja.. kot kat mana2..

Cik Puan*PIE said...

ratna:tu la sedih sgt.baru ingt balik ni nk beli brg tok buat bgedil nk jamu kwn2 opis esok, tapi mcm kena pospone jew...

@e_da:pk kan gaji yg lmbt tu la yg makin btmbah2 sedih kak ida..nk cari kt umah atau dlm kete jap lg...

nads said...

siannyer dear....tp xpe, mungkin ade hikmahnyer kot...

cik gObu said...

ke keciciran di kedai2 yg tak sepatutnya

means ko ade terbeli somthing yg ko tak sedar

hehehe

sabar lah babe
maybe ko letak kt opis ker

or ko dh pecahkan ke tp tak igt

yg penting carik slow2 k

Zur@ZaRi said...

salam dear...

salam kenal...
zura follow sini..

jgn sedey2 yer..
insyaAllah hilang rm50 kompom dapat yg lagi lebat nnt...