Followers

01 March, 2011

T.Shirt Murah

rm 10

rm9

rm9


rm10


rm5
yg ni mng aku tkejot bile dia ckp 5inggit je..
gase nk amik 2 lai, tp wane merah xde.

rm6

rm10

rm10
tgl wane putih je, wane lain dh abis.
hrga asal 19 inggit...tawar pny tawar
dptlah 10 inggit



Kali ni nak tayang hasil rembatan aku kt PD Walk, yg ada gerai2 tailand. Aku cam biasalah, harus carik t.shirt 10 hengget jew. Banyak size kecik2 la, tp kena pndai cari size yg beso yg muat dek badan nk pakai....kebanyakkan t.shirt kt situ mng sedap pakai (bg aku la). Dan yang best, t.shirt nye bkn patern yg biasa2...sume ada pesen2...ada boh butang la, tali la..poket la..mng rambang mata nk pilih. Baju2 yg aku beli tu bknlah beli skali arung yew...aku pegi sekali, aku boronglah t.shirt selai, dua ke..pstu pegi lagi..beli lagi..smpailah dh bnyk tu...ada yg aku dh pakai, dah jd baju dok umah pun...so xdan nk snap gmbo...yg baru aku beli ni, ingt nk buat baju g jalan2 santai la(ada eh jalan2 sntai...ekekek). Kang time nk kluau, time tu la nk pk nk pakai baju ape, nk pakai baju ape...sarung t.shirt aje sudeyyy...

*baju2 kt kedai tu up 2 date gak la..sb sbln aku pg, baju yg pesen lama dh xde lg...dia gnti pesen lain plak...bg aku brbaloi2 la t.shirt gupe itu 10 hengget je...dan bole tawar2 lg klau beli bnyk ;)
*baru aku pasan, manjang nye pink yg aku beli...wane ijo, biro nan ado...next time la..hehe

3 comments:

my shaizhar blog contest said...

jual lelong nampak.

he he he

Arizakiah said...

Murahnye.....

Yaya said...

baju gini sedap di pakai kan..sejok je rase...