Followers

11 April, 2011

Happy Moment

tudung merah:kak noi, tudung itam:kak nani,

tudung biru: musliha, tudung pink: min, tudung kelabu: ola

yang xde dlm gmba kt atas farah yg pakai tudung ijo tu..
ni la sahabat semeja semakan aku di opis

dh lama xjaja wajah..ekekek

Jumaat 2mggu lps kejadian ni, lepas la hajat aku nk belanja kawan2 g makan2. Aku pilih kenny rogers memandangkan dah lama aku xg mkn2 kt situ. Syukur alhmdulillah, sume kawan2 dapat join. Nilah kawan2 kt opis, yg aku slalu lunch together2 dan slalu jugak tmpt aku bcerita suka dan duka kisah aku juga kisah masing2. Dah macam adik beradik, ada pangkat kakak, ada lebih krg sebaya aku...tp kiteorg bole ngam. Bukanlah yang lain tu xbole ngam, cuma paham2 ajelah kalau dh ditanam sifat dengki lagi iri hati tu, susah nk ckp lah. Senyum tu kemain, tp nmpk xikhlas, puji tu melambung2 tp dlm ati mengata2. Biasalah, manusia ;)

3 comments:

eLLy said...

hapy bila dapat geng yg satu kepala ;p yg penting tak tikam belakang!

Dee said...

orang yg baik gak yg untungkan..hehehe..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

bila plak nak lanjer denn..wekekke