Followers

19 July, 2011

Ammar smbut bsday ngn gurlpren

Bersuap2 nau ye dik


Patotlah dh pndai buat peace, ada yg mngajau dia..like2

Mata tu mndang je org buat peace

Sopan dn trtib je c adik dlm gmbo ni

ammar n frens

yeahh..tepuk2 tgn

Baik nye ko dik ibu tgk...hehe


Sejak ammar dok kt taska, aku gase dia bole bwk diri, dgau kata, n bdisiplin jugak. Aku gase senang ati ammar dekat je ngn aku. Kalau ada ape2 hal, sng aku turun lif, berlari je smpai ke taska dia. Kadang2 klau nangis ngade2 tu, demam skit2 tu aku anto jugak la ke taska, n cikgu2nye akan msg bgtau keadaan ammar cmner2. Setakat ni, aku ok lagi la ngn keadaan2 kt taska. Nak perfect sepenuhnye, mng xbole la kan. Atleast, c ammar dijaga dgn baik.

Baru2 ni, 4 Julai 2011, taska c ammar ada buat smbutan hari jadi tok ank2 yg bsday jatoh dr bln april smpai jun. So c ammar lahir bln mei, maka dia pun tselit sama. Ada la taska mnta sumbangan makanan skit tok di jamu sesama diaorg. So aku xpk pnjg, nuget aje aku sumbangkan. Lgpun ari isnin tu bru je smpai dr kmpg. Sempatlah aku singgah nk mngamik gmbo jp masa anta nuget tu. Tgk c ammar dr jauh, tgh leka tgk tv.Pastu gengster tolak bdk pmpuan blkang dia tu, smpai tjatuh la bdk tu. Ape la ganas nau ko dik oii. Lama2 dia pasan aku, terus la dia buat perangai kan.

Gamba2 yg ada ni, ckgu2 dia yg tolong amikkan.Aku tglkan kamera kt diaorg, soh diaorg posing sakan2.hehe.

2 comments:

SumBody Me.. said...

jenjalan sini :)

@e_da said...

alahai comel je ammar.. bagus memberi kerjasama.. heheh