Followers

22 July, 2011

Kenangan Terindah

Sahabat dan juga kakak ku

Kak noi



Harini, seorang sahabat atau aku dah anggap mcm kakak akan bertukar ke opis lain. Walaupun dekat je ngn opis lama, tapi aku cam gase kehilangan sgt2. Kawan semeja semakan aku setiap hari, kawan yg sentiasa memberi nasihat, kawan yang sama2 bergelak ketawa, kawan yg sama2 mndengar kisah sedih aku dan kawan untuk segala2nya. Aku ingt lagi, 1st time aku masok kt opis ni, dialah org pertama yang aku kenal n kawan. Aku pesen xbape gemau nk kawan gamai2 sgt yg mane xbole nk ngam ngn aku, kawan la jugak. Tapi xde la semesra mana.

Saat2 terakhir kak noi di opis ni, mcm xsnggup nk g jumpe dia. Nak ucap selamat untuk masa akan2 dtg. Pasal aku ni kuat cengeng. Kang banjir plak blk dato' ni. La ni pun, kiteorg chat sesama tetap nk nangis.

Tu la kan, persahabatan yg xbole dijual beli, xbole kite jumpe kt mane2. Kalau dh sekali terjalin, payah nk leraikan. Walaupun kak noi tukar opis lain, tp kak noi tetap dekat di hati. Semoga penghijrahan kak noi ke opis bru, akan lebih berjaya, dapat bos yg baik2, dpt kwn2 bru yg baik2 dan semoga kak noi sihat sejahtera sntiasa.

No comments: