Followers

01 August, 2011

Belum Mula Shopping


Baju kurung raya dh siap ;)

Semalam g amik kt umah mak ngah. Tiap2 tahun, mng aku mngupah mak ngah jahitkan baju raya tuk aku. Dari baju raya, sampilah ke baju2 keje pun. Mintak jasa baik mak ngah jahitkan. Sejak mak dh xlarat nk menjahit baju, mata dh xbape nampak dan ank dara aku tu xbg can nenek nya dok kt mesin jahit, start tu la aku hantar kt umah mak ngah je. Kawan2 opis pun ada hantar kain untuk dijahitkan.

Baju raya anak2 (baju jalan) belum shopping lagi. Mcm thn2 sudah gak, shopping tgh2 puasa baru ada feel.hehe. Yang benau, aku xdan nk kuar psl mypie bz sgt ngn keje dia. Sebelum bln puasa mnjelang, dia kena pulun keje kow2 punye.Apepun, akan update edisi shopping2.

1 comment:

Ida Naziri said...

shopping sambil dengo lagu raya baru feel heheh

selamat berpuasa buat haja n family