Followers

11 August, 2011

My Ultraman ;)


Baju ultraman peberet dia

Kusyuk sungguh melayan men dia tu

Siap melopong mulutnye


Setiap hari bekeje, ni la rutin ank bujang aku. Bawak dia naik opis, punch kad, buka pc dato' siap2 then bukakkan dia citer ultraman kt pc aku. Ntah mcmane dia sangat terpengaruh ngn citer ultraman ni. Pantang la jumpe ape bnda pun psl ultraman, cepat2 manggil aku then buat gaya tangan yg ultraman tgh fire tu. Tp dia pnggil hujung nye aje, ''MEN'. Asal sebut men tu paham dah la. Aritu belikan dia selai baju ultraman, punyelah dia suka. Asal basuh je, dh kering pakai. Xkira pagi ke malam, nk pakai. Kadang2 kt jualan bawah opis jual gak baju ultraman, tapi besau nau. Size 1 pun bole masok 2 org untuk size badan cam c ammar. Anak2 aku size kecik2 ye, xbesau, xmontel n xdebab mcm anak2 org lain.
Dia dapat layan citer ultraman ni sebelum dato' sampai la. Pastu terus anta ke taska. Dia dh dpt tengok men, xdelah nk menangis2 lagi g taska. Nanti la nk carikan baju men, patung men...adoiii naya la aku kt umah asyik kena fire je ngn dia.

Tapi dalam2 dok fire2 org, dalam2 dok men sana men sini. Dia kena buli gak...sian dia kena buli ngn kiteorg. Tapi bukanlah buli yang teruk2...saje buli2 manje gitu. Meh tengok...very the santekkkk sangat ank bujang aku nih...hehehe.


-


-



-



-


-



-




-



-



-



-




-



-




-



my macho men...hehehe

No comments: