Followers

19 October, 2011

Sian Adik


Ni la muka budak yang marah kalau asyik disakat xhenti2, lepas sorang, sorang yang kejekan dia.Hahahaha. Balik kampung memang xsah la klau memasing xmngusik dia. Pakaikan tudung la, pakaikan spek atok dia la, pakaikan bra kt luau, kadang2 siap pakaikan lipstik lagi. Memang sah penderaan terlampau tau diaorang ni. Haritu, kakak aku tampal mulut dia dgn selotep. Dia pegi kat aku, bukan aku bukak, lagi lekatkan ada.hahaha...punyelah marahnya dia. Dapat plak snap time dahi tengah bekerut tu. Aduhaii, jatuh cinta betol aku tgk.hahaha. Apepun, rajin betol bile aku suruh amik itu ini. Kadang dh siap2 lipat baju, soh antau kt org2 empunya baju, laju je dia mngantau. Semalam soh ayahnya tutupkan lmpu, tapi xdgau...dia yang dgau siap ckp 'hah, tup ampu?'..aha...tup lmpu dik...tapi sedih skali...xsmpai la pulak...hahaha. Nak tido terus xjd sebab tergelak tengok telatah dia...

*betol org ckp, sape2 pun ckp. Anak2 adalah pengubat segala duka dihati.




3 comments:

Dee said...

biasalah kecik2 ni leh ar dera..hehehe..

eLLy said...

alololo cebek jer muka dia kat gambar yg pertama tu

*SiRibenMerah said...

comel sgt.. ehhh, ensem la .. silapppp~