Followers

05 January, 2012

Tabung Cap Ayam ;)

Siap label bagai...hikhik 

Baru mula...sok2 meriah la...insya-allah

Okeh, salah satu azam aku tahun 2012 ni ialah nk menabung satu hari sekurang2nye RM1 paling bnyk pun RM5. Dah nama pun azam 2012, maka mulanye mestilah 1hb jugak kan. Makanya, aku dh siap2 buat tabung kt opis hari tu. Guna bekas isi biskut raya je. Save bajet katenya. Lagipun bole aku tengok2 bape dh hasilnya, bole buat pembakar semangat di akhir tahun nnt nak kira, then SHOPPING ;). Setakat ni aku cuba jugak masokkan duit syiling 50sen skali...syiling2 lain kt bekas lain. Arap2 nye tabung aku ni bertahan dan penuh smpai ke hujung tahun..insya-allah.

2 comments:

ibu MZW @ farah idayu said...

idea yg bagus utk di try bersama..hihi..maceh share ;)

Munnafendy said...

amboii gigih ni.. =)

ai punya tabung dr tahun lps tak penuh2 lg..haha