Followers

10 February, 2012

Moh Berenang2 :)

xyah nk berebut...psl xde orang dh..hehe
wahhh...kemain lentikkk lagi
ni lagi la dia suka...3,4 kali gak turun naik.puas la aku nk smbut kt bwh
kemainnn gemauuu kan
Dihah paling berani cuba segala mcm slide kt sini...kejap2 dia naik, tgk2 dh terjun je..riso aku
dia dh xtakot lagi ;)
Lapo ye...makan siap menyorok2 lagi takot org yg jaga pool tu marah...hahaha

Tersangatlah lama gambar2 ni di peramkan. Dan citernya pun agak dah basi.Tapi xpe, saje buat tambah2 citer dlm blog sendiri. 2ari berturut2 aku bawak anak-anak g mandi manda kt kolam Tiara Beach Resort cuti baru2 ni. Aku pun dh hampir lupa, cuti raya cina ke atau lepas raya cina. Yang pasti anak-anak sangat happy lebih2 lagi c adik. Sebab dia paling penakot dengan ape2 benda dia xbiasa. Mula2 nak ajak masok kolam pun dia cengkam baju aku mcm xnk lepas, sekali dh kena air berjurai2...barulah dia mula nk lepas n xnk balik plak. Repeat kali kedua, aku ajak skali anak-anak buah aku ngn c pie ;)
Dalam 1jam mandi manda, memasing kelaparan. Nasib gak bwk bekal naget...smbil berendam...sambil makan naget...sekejap je licin..ekekek. Masa kali kedua g mandi tu, orang xde dah sangat...psl dh petang, orang ramai dh cek out...jd best skit la psl xyah nk rebut2 main slide segala.

Akan repeat lagi la klau nk mandi manda kt sini. Kakak aku ada jagakan satu apartment kt sini, kalau sape2 nk booked leh call 019-3759030 (kak sham).

No comments: