Followers

24 February, 2012

Patah Seribu

Comel sangat :)


Sape tengok citer PATAH SERIBU kt Astro Ria semalam? Aku sebenarnye ingat2 lupa psl citer tu, tp masa dok lepak2, tetibe teralih siaran 104 terus la 'tergila sekejap' sb baru teringat shila hamzah ngn boipren dia yang berlakon. Dan nasib baik la gak, baru 4 menet berjalan citernye...hehe.Citernya best la bg aku. Nak2 tengok shila hamzah yang comel sesangat tu. Bukan saje suara dia yang best, tp dia cantek :). Tengok citer tu, gase nk tersenyum2 je tengok lakonan dia ngn boipren dia tu. Ada part2 yang sedih, mestilah tacing kan...kengkonon akulah si shila hamzah tu...ekekek. Jarang aku nk citer psl retis ni, tapi klau aku dh suka...memang aku sebut selalu. Sampaikan ank buah aku ckp 'macik...dh xde lagu lain ke nk nyanyi...bebalik lagu tu gak yg diulang'...aku jwb 'well, shila kan bff macik...ko ado?'...kahkahkah...mengonon!




No comments: