Followers

28 February, 2012

Tercapai Satu Wishlist

Cik Puteh :)
Ayam sedang dibakar

Alhamdulillah, tercapai juga impian aku nk beli oven. Kebetulan kakak aku pun baru beli oven kt PD, so aku pun ajak la usha2. Dalam dok usha2 terus t'beli. Oven brand Khind (jenama malaysia) je yang mampu beli. Dari hrga RM230, pas dh tawar2 aku dapat la RM150. Atau mungkin kt tempat2 lain ada yang lagi murah, xtau la kan. Oven tu bole buat ayam golek :). Masakan pertama yang aku try guna oven ni, of coz la ayam bakar...sume org dlm umah suka ngan ayam bakar tu. Len kali bole try buat ayam ala2 kenny rogers plak...hikhikhik.


*alhamdulillah, syukur diatas rezeki yang Allah berikan.

1 comment:

cujern said...

tahniah!! jangan jadi cam aku...sekali jek guna...pastu harammmmmmm....jd perhiasan dan memenuhkan ruang dapo jek