Followers

24 May, 2012

Gojes Ke?

Happy besday to me :)


28 tahun sudah...lg 2thn (klau pjg umur) nk masok 30 series plak...adehhh
Tarikh besday yang sama jugak, aku sambut dengan kakak aku yang no 3. Dulu2 masa kecik2, beli kek sorang satu, siap pnggil kgwkn masing2 dtg umah, buat makan2...potong kek...indahnye masa tu. Skang, smbutan besday tu lebih kepada anak2 dan anak2 buah, mak n abah....kiteorg2 ni klau ada yang nk ingat, adalah sambutan..klau x...sila beli kek sndiri...hahaha.
Apapun, tahun ni aku mengarapkan sesuatu yang lebih baik untuk diri aku dan juga keluarga. Selagi ada ruang dan peluang untuk mencari duit, aku akan usahakan. Dan sempena besday arini, aku jaja skit hasil shoppingan yang makin menjadi2 skang ni...dlm kata sbln selai...kdg2 smpai 3,4lai skali aku grab.....yuk...


-


-


-

-


-


-


-

-


-


-



-



-


-




-




-





-







-


-





















hasil bulan MEI
Bulan Mei jugak :)
bulan 4 

Dan akan smpai kt opis esok (insya-allah) warna :


kuning :)

3 comments:

Khas Lysha said...

Happy bday to you my lovely sister..
sgt gojes hasil tangkapan mek tu ai jelezz ok,.. walaupon akk xbaper sker kaler kuning tp tudung kuning tu yg paling terbekenan.. hiks..

~I AM SHOPAHOLIC~ said...

kan btl i ckp.. Fareeda ni berhantu... hehehe... niwe, happy birthday!

iEdA said...

hepi besday kak ^_^