Followers

24 December, 2008

Ketiadaan Aku

Mungkin aku online x online masa cuti nanti. Kalau x online tu paham2 jelah ape aktiviti aku ngan madihah. Tapi aku cubalah update blog aku ni untuk beberapa ketika jika ada keizinan ;) Aku akan mula bercuti esok. Esok kan krismas dh tntu cuti ye x...maka nye 26,30,31 dan 2 hb aku cuti...ape pun, untuk sume aku doakan semoga tahun baru yang akan menjelang xlama lagi ni semoga kehidupan kalian diberkati allah. Semoga segala impian dan harapan akan jadi kenyataan. Ceria2 slalu n take care ;)
=Selamat tahun baru 2009=

6 comments:

Dee said...

Selamat Tahun Baru juga...

@e_da said...

huhu cuti panjang nampak nyerr ja... sonok nyerrr

khaleda said...

sama lar tarikh kita cuti :)

sRi iNtAn a.k.a iEn said...

selamat tahun baru mama..bestnye cuti panjang..kimsalam kat semua family k.hug kisses aku tuk dihah

Yaya said...

Happy New Year... n selamat becoti2 yer..

Khas Lysha said...

cuti2 malaysia.. jengah2 akk kat sini ek!.. tak balik kampung la.. sedey.. :(