Followers

23 December, 2008

Cuti2 Malaysia ; )

Mood cuti2 malaysia dh tiba. Esok ari last aku bekeje...sebelom pulang, aku ada temujanji dgn doktor.Arap2 sumenye ok. Keadaan aku skang makin teruk plak alahannye....sakitnya punggung aku ni, tuhan saje yang tahu :( Semalam saje, dr pukul 11 mlm smpailah ke pukul 5 pagi, asyik ulang alik ke toilet saje, smpaikan dh xde ape lg nk dibuangkan, pening pale jugak sejak dr opis..kuar mkn ke kajang, mood lapa saje yg mengagahkn untuk pegi, tp hati ntah kemana.
Nanti hampir 2 mggu juga aku x masok opis...bos pun dh start cuti smlm. Banyak perkara yang aku nk uruskan di kmpung nanti. Yang pasti, madihah akan berkepit dgn aku 24jam seari...mengeko kemana aku pergi....aku mndi dia pun sama mandi, walaupun aku dh siap2 mandikan dia, lepas tu meronda2..ke kedai...ke taman, tgk laut. Argghh..xsabanye nk cuti.

8 comments:

Khas Lysha said...

akk pon dah tak berapa ada mood keje.. disebbkan keje melambak gagah jugak la g opis.. kepala dah melayang jauh dah nie.. huhu

nyonya*PIE said...

khaslysha:tulah kan...syoknye dpt cuti...leh bngun lmbt..(bole ke??) nan adoooo..huhu

ei_da.. said...

selamat bercuti ja... jaga kesihatan... sonokla dihah ibu dia cuti panjang.... leh berkepit kemana shj.. hihi

DYLA said...

haja,
akak baru je tau haja pregnant. tahniah yer. jaga diri & kandungan baik2..

fida said...

selamat bercuti-cuti.take care

nmmy84 said...

selamat bercuti la mama.smg hepi sokmo melayan anak dara yang sorang tu.hehe

mummysyafie said...

nak gi mana ja? selamat bercuti erkk

Dee said...

take care ye...