Followers

18 December, 2008

Kuda Nya Sudah Sampai

Gambo idak bape jelas...nnt aku blk kmpg aku snap lain ;)


Smlm dapat mms dr kakak aku. Macam biasalah dia mngirimkan gamba madihah. Ooo...kemain lagi lagaknya...aksi dgn kuda nya....ntah sape le yg belikan tu..aku tnye kakak aku sape belikan..dia yg belikan gupenye, masa meeting kt seremban dia trnmpk teros beli. Amboi2 dihah, kemain lagi kau ye...siap brkuda bagai...rezeki dialah tu maklang nye nk belikan. Aku msg lg ngn kakak tnye, mula2 naik kuda tu x takot ke...xnangis...balas kakak aku 'tulah..ingtkan dia takot, gupenye kemen mengelitis..brdekah sukanye'...haiilaa anakku...xsabo lak aku nk balik esok jumpe dia...rinduuuuuunyeeeeee....

11 comments:

nmmy84 said...

wah kiut tol dihah dengan kuda tu.yang tak menahannya, siap berkasut bagai dalam umah tu ma.abisla, esok da ada adik,ko tak layan skit nnt die ajak kuda dia lari.hahaha :P

nasaoji said...

baguih mencari xtvt pekdah ngn menunggang kudo...

ita.itu said...

suka dia ek ja....bdk2 kalo mainan mcm tu tahan lama skit kan

Khas Lysha said...

tekun betol dia dok atas kuda tue.. mak loang nak tumpang boleh?.. he he he

mummysyafie said...

kat ner dapat kuda tu ja? berapa erkk..nak beli lah satu

nyonya*PIE said...

nmmy84:aku mst memanjakan dia pnye..buah ati aku tu wadah...ayahnye xde pun aku xkisah..huhu

nyonya*PIE said...

nasoji:silap2 aku yg naik kuda tu..cmner...;)

nyonya*PIE said...

ita.itu:aha..turun temurun leh main menan cmtu...nak2 dihah tu jenis xganas klau ada menan satu2...
*yg tukang simpan, nenda dia...dia tukang sepah..huhu

nyonya*PIE said...

khaslysha:ok mak long...meh la join ngn dihah..yihaaa...

nyonya*PIE said...

mummysyafie:nnt kite tnye kakak k..dia yg boli sume tu

sRi iNtAn a.k.a iEn said...

wah2..akhirnye dapat gak dihah naik kuda ekk..kt ne ko beli mama?very d cute laaaa.geram aunty ien...nk tumpang leh tak?hehehehhehe...