Followers

20 January, 2009

Criter-Criti

Very2 the malas nak update blog..walaupun bnyk kesah, criter-criti tp dek tebiat malas aku ni dh menebal..maka sume criter-criti tu dh jd basi...ooo smlm dh gaji kan...bile time gaji aku rajin la skit..rajin nk nyoping..huhu. Setakat ni aku brjaya lg bedung nafsu shoping aku tu...psl lps blk keje je aku keletihan...kesakitan dan kepenatan. Makanya, aku postpon la dulu ek agenda shopping moping aku tu. Tp yg pasti, bekalan susu madihah dh selamat aku beli. Pasal stok susu dia kt PD manjang nye nan ado...abah dah call pg senin smlm soh beli 3 tin...amboiiii nk wat gapo bnyk2 tu bah...kate nye senang klau skali tetibe xde stok...bole eh tetibe...gasaklah, aku ikut je arahannya. Kang durhaka lak...kihkih. Tekak aku la ni nk mkn pengat durian la..ada sesape x yg rajin nk membuatkan tuk aku...tp xpe, blk ni aku mntk mak buatkan...cicah ngn roti, mabeles je kan. Aduiiii mcm dh terasa2 smpai ke tekak lak ha...sabo...sabo...
*kaki aku dh mula membgkak la :(
*baju bnyk dh xmuat :(
*kali ni aku cam xbape gemau mkn sayur...aduii kena pksa ni
*23hb ni bru scan...arap2 sumenye ok..amin

12 comments:

Khas Lysha said...

harap sumernyer ok ye ja,..
kalo dah nak sgt akk soh mak akk buat nak?.. meh datang sini cicah dgn roti benggali tu.. alamak aii mmg meleleh la.. he he he..

cujen said...

pengat durian tu cemana ar?

nyonya*PIE said...

khaslysha:alahai segan lak nk soh mak akak buatkan...hehehe.nnt klau nk dtg org calling2 k ;)

nyonya*PIE said...

cujen:cmner aku nk gmbokan eh gupe pengat tu..ko tgk kt web la klau ada gmbonye...

ei_da.. said...

pengat durian??? sedapnya... akak pun setakat pengat teringin giler nakmakan durian tu... tp apakan daya... hehhe

^arween^ said...

babe
pisang kapas dh dpt blum?

Dee said...

untung ye ada mak..mesti mak buat nyer..anak ngidam..nti leleh2 lak air liur adik madihah..

mummysyafie said...

kena ikut cakap orang tua. hihihi..nanti dier org merajuk kang

Mommy Lily said...

wow dah gaji ye dia?...

kita jerk yg kena menunggu hari terakhir setiap bulan baru nampak gaji

sodih sodih

sRi iNtAn a.k.a iEn said...

bestnye pengat durian.teringin pulak aku kat sini.huuhu.aku baru jek blik dri Sydney,Australia.FM tuh aku dh beli..tp tu la tgu nk anto tu jek cmne.pe2 aku simpan dulu k...cmne keadaan baby ko?hope sihat selalu..miss u maaa

Ada Ayrissa said...

take care jaa..

♥ EeiNz ♥ said...

hehehe..jgn lupe makan sayur!! tetiba terigt petua mkn bayam yg aja bgtau kin tu ...hehehe