Followers

01 January, 2009

Wishlist 2009

2009 ni xterpikir pun lagi ape keinginan aku sebenarnya. Tapi adalah beberapa perkara yang aku impikan. Semoga impian aku menjadi kenyataan. Berangan2 dulu ape salahnya ye x...klau xde angan2 mcm mane nk jadi knyataan...Ape pun, ni beberapa impian aku untuk tahun 2009.
1. Pegi bercuti bersama family sekurang2nya skali setahun.
2. Beli baju tiap2 bulan sekurang2nye sepasang ;).
3. Mengerjakan umrah
4. Nak idop senang skit, xkaya dulu pun xpe, asalkan mewah berbelanja
5. Nak merasa naik kapal cruise...tp idak tau le nk kemana
6. Settlekan salah satu hutang yang ada dgn cepat
7. Beli rumah sendiri
8. Buat bisnes kecik2 yang boleh mendatangkan untung
Tu je wat masa ni...nnt ada lelain aku tambah la...

6 comments:

ei_da.. said...

semoga impian haja tercapai... aminnnn

nmmy84 said...

ma, sama wish kita.cuma ada tambahan kat aku nak baby :)

mummysyafie said...

amin..

akak tolong amin kan tau ja..nanti dah senang n kaya raya jangan lupa kat akak tau..hihihihihi

susudalambotol said...

beli rumah.. beli rumah.. beli rumah.. :D

RaFFLeSiA MeRaH said...

naik kapal cruise tu yg best tuuu.....

ita.itu said...

akak doakan doa ko makbul ye..amin