Followers

22 February, 2009

Bila Tiada

Minggu ni aku balik kmpg just amik madihah, mak dan yuli je. Pasal mypie dr sbtu smpai le selasa ni dia ke johor. Ada program maal hijrah brsama org2 asli. Tetibe lak nama dia naik tuk sertai program kali ni. Xpelah, jgn nanti time2 aku nk meletop dia kena g lak. Semalam, aku anta dia ke opis ngn madihah...masa nk blk, dalam kete kemain madihah suka lagi siap lmbai2 'babai ayah, baiiii'...dia ingt aku nk g jalan2 bwk dia g sana-sini. Walhal dia xtau ayahnye yg nk g jauh. Sudahnya dia dh nmpk van yg ayahnye naik mnghala ke lain..dia bntainye melalak...puas le aku nk ekjas bg dia mcm2...nasib le ada gula2...diam smpai kt umah...huhu.
Sepanjang mypie tu xde...aku kenalah buat itu ini sgala. Esok ngn selasa terpaksalah aku drive sndiri ke opis...aduiii sgt suspen la. Aros aku gerak dr umah awal2 cmni...makin lak kete2 kt putrjaya ni ya-ampun...bnyk gile..ape pun, semoga Allah melindungi aku.

*sangat best bile mak dok sini. Mak masak sedap2...

3 comments:

@e_da said...

alahai bestnyerr mak ada.. akak ni duk pujuk mak dtg sini nak makan masakan dia.. tp dia lum kesempatan nak dtg lg...

cik gemuks said...

kem salam kat mak ko yer babe :D

♥EeiNz♥ said...

aja...tcare tau..bwk kete leklok k ...kem slm mak skali ;)