Followers

19 February, 2009

Hari-Hari Seperti Pelangi


Semakin hampir keluar dari rimbunan keperitan, kesedihan, dan kesengsaraan.
Keperitan itu hadir dan hilang seperti sang pelangi muncul selepas hujan.
Semua yang berlaku ini, punyai 1001 hikmah dan pengajaran.
Kesilapan dan kekurangan diri akan dipersembahkan seperti yang diharapkan.
Moga-moga masih ada lagi kemanisan untuk dikongsikan.

*aku mahu tenang. Aku mahu kembali seperti hari-hari yang aku idamkan. Aku mahu segala-galanya milik aku- Yang Benar lagi mutlak.


.Sekian terima kasih.

6 comments:

Mawaddah said...

cool ma :) setiap kesusahan pasti Allah janjikan kesenangan tapi dengan syarat kita jugak tak lupa pada DIA.

Dee said...

semoga beroleh ketenangan itu..dn selamanya..

@e_da said...

Moga esok sinar mentari yg cerah menanti...

Khas Lysha said...

hari yg gelap kini sudah terang... :)

eLLy said...

kuat kan semangat mu wahai kawan
Sinar mentari pasti kan tiba ;)

.. your baby is looking at you ..

who i am? said...

jgn tensi2...

nnt bby pon dpt efect...

stay cool n live up ur life !chilled okeh! ;)