Followers

27 February, 2009

Kekasih Taman Hati

MyLove

My everything

Pengubat Segala Duka

Penyeri dan Pelengkap idup aku & mypie


Inilah yang aku katekan...senyum tawanya xbole dibeli ngn wang ringgit mahupun di gadai dengan emas, permata dan belian. Xbole di cari ganti...xbole dijual beli. Kasih hati, cinta hati, buah hati, lambang cinta kasih aku dan mypie.

5 comments:

@_da said...

Amboi... amboi makin comel anak acik sorang ni... geram tau tengok.. cium nak geget2 je rasa...

♥ EeiNz ♥ said...

ni la kolam yg die suke sgt2 tu kan ja? switt sgt² !!!

Dee said...

mmg kan..anak2lah segala-galanya buat kita..

nmmy84 said...

moga satu hari nanti aku juga ada cinta hati aku dan suami

paij188 said...

comel la anak ko, ja.. rasa nk gigit jer..