Followers

04 February, 2009

Pengat Durian

Pengat Durian yg mabelesssss

Pankek/lempeng


Syukur alhmdulillah...hajat nk mkn pengat durian dh trcapai. kak long aku buatkn...aku g beli duriannye, teros pas kt dia. tp masa pengat durian dh nk siap, smpt kakak aku buatkn pankek...tp aku pnggil lempeng..xyah le ko nk omputihkn namanye...huhu. peakek ni pun sedap gk cicah ngn pengat durian. Ape2 jelah...tp aku lbh suka roti. 3,4 kali aku dok ulang mkn...sejuk2 lg sedap...cicah ngn roti..xkira dh mkn nasik pun mst nk cecah roti ke pngat durian gak. huhu..bile dh dpt merasa, idakle aku bising2 lg kt tinga incik chinta..huhuhu

14 comments:

@e_da said...

tercapai gak apa yg di idamkan.... sedap nampaknya... adoila lama tak makan durian....

cik gemuks said...

time2 gini terliur siut

khaleda said...

ko tlh wat aku terliur
kurang pahala pose ku
uwaaa :(

mummysyafie said...

sedap ni ja. nak cikit

Yaya said...

sedapnye nengok pengat durian tu, mengidam le plak kekekkeke

Ida Naziri said...

mmg best!
tercapai hajat haja

Cik Puan*PIE said...

eida:tulah..mane yg sng dpt leh la dibuat...

Cik Puan*PIE said...

arween:trliur ke...aku suka mkn sejuk2...mabelessss

Cik Puan*PIE said...

khaleda:alamak..maaf le aku xtau ko pose...nnt buat yekkk

Cik Puan*PIE said...

mummysyafie:nk sikit ke??alahai nnt klau ada kesempatan kite buatkan...;)

Cik Puan*PIE said...

aleeya:ececeh..mngidam ke..

idashah:tulah..dpt gak merasa

nasaoji said...

sodapnyer weh...telan liur aku...

nadirah said...

terliurrrr...slurrrpppp... makan sesejuk pon sodappp. :-P

Dee said...

akhirnya dpt gak ye..xdelah air liur baby leleh2 nti..hihihi..