Followers

23 February, 2009

Sesuatu...Yang X Disangka

Tiba-tiba mood happy di pagi senin ni muncul.
Perkara-perkara yang melibatkan 'wang' ni mestilah kena senyum sampai ke telinga ye x.
Syukur, rezeki yang Allah kurniakan.
Mungkin rezeki kite bukan disana, tapi rezeki itu akan ada ditempat lain.
Kadang-kadang xperlu dipersoalkan, jika itu adalah hak kita.
Elaun aku sudah bertambah 'semula'.
(sebelum ni bnyk sgt sekatan..dan bnyk jugaklah kata-kata keji kluar dr mulut aku ni..dosa tau aku ni..sob..sob)
But, lepas dh kluarkan mcm2 kata keji tu, aku redha.Xkan nk meratap hiba spjg masa dan akhirnya, rezeki itu masih ada.
Kenalah bersabar dan redha dengan apa yang terjadi..ujian untuk kita. Kalau xsabo tu yang jadi macam2...silap2 leh bunuh org ye x...ape pun syukur alhamdulillah

*patotlah tapak tangan aku ni gatal len mcm...nak dapat duit gupenye...nk perabiskan duit pun ye gak...sabo jele...*

5 comments:

Mawaddah said...

waahhh elaun hape tu ma..macam best je :D

@e_da said...

Alhamdulilah... rezki.. rezki....

Khas Lysha said...

syukur la ja.. dpt balik gak akhirnya kan,.. mcm tau2 jer bln ni kena melabur kat 2 org yg celebrate bday.. he he he

Ida Naziri said...

dapat duit ekk
mesti lah seronok kan

Dee said...

alhamdulillah..bila nk blanja we all mkn ni? hehehe..