Followers

12 March, 2009

Very The Mengelitis


Apsal nmpk pink je sume ni bu....

Ada cam J.Lo kuih lapis x???huhu

Citer dah agak basi...sabo jelah ye. Aku kn terlampau rajin...huhu. Gambo ni time otw ke umah nenda dia. Kadang2 mood dia nk melaram, xpayah disuruh2...nmpk spek je dan2 tu nk pakai...nmpk lip ice aku..dan2 tu gak nk soh pakaikan kt bibir dia...klau x ikut arahan...maunye dia 'berlakon' smpai aku kena marah...gerammm. Ada tu plak, bile di soh pakai spek ke ape...ada masa sentap...ko ayat mcm mane pun lah...aram jalan. Time ni pun kejap tu jelah dia nk memakai spek nye...lepas tu kem salam....nak2 bile di soh amik gmbo...dia plg xbekenan amik gmbo eh...aku je yg pksa...kijam tul ibu dia...kuikui.
*Madihah bru je baik dari demam...xsabo nk blk esok jumpe dia...

18 comments:

cik gemuks said...

alah2 gigit sket babe :P

::Farina:: said...

tomeii..aku nak sgt jumpa dihah ja...x penah pon jumpa..huhuhu

rossizam said...

wah..kecik2 dah pandai bergaya..

Mawaddah said...

kemen anak dara ko maa.bila pakai topi tu macam muke anak kak apai pulak aku nengok.same pandai begaye.best je melayan eh.hehe

Dee said...

cutenyer..ada gaya2 model ni..

Khas Lysha said...

lamanyer x jumpa dihah.. rindula pulak!!!..

Unknown said...

wow...dh lama im tak masuk sini...makin pandai posing ek dihah...

♥EeiNz♥ said...

veriii the comeyyy

Cik Puan*PIE said...

arween:gigit skit je ehh..jgn bnyk2..huhu

Cik Puan*PIE said...

farina:aku pun nk jumpe fariqin sibulu mata lebat tu...bile ek rina?

Cik Puan*PIE said...

rossizam:kena pksa ngn ibu dia..tu yg leh posing tu

Cik Puan*PIE said...

nmmy84:kejap tu jelah dia nk memakai wadah...pstu dia buang ke tepi...huhu

Cik Puan*PIE said...

dee:model?alamak ibu dia xglamer la psni..huhu

Cik Puan*PIE said...

khaslysha:tu la mk long nye da lama xblik kmpg...kenalah diha jln2 kt jj sana lk cmni...

Cik Puan*PIE said...

imz:dipksa posing tu imz..klau x aram...

Cik Puan*PIE said...

eeinz:comey ke?

nasaoji said...

mmg menggeletis itu budak!!!huhuhu..

comei r haja diah tuh..!

mohdariqsalem said...

hi,can we exchnage our banner,if u dont have banner i still can post yur link,please let me know after it done.thank

http://www.riqzmiecreation.com/