Followers

19 March, 2009

Keinginan Ku

Aku tingin nk makan manggis lah. kat mane ada jual ek.
Sedang aku menulis, sedang aku ber'ym'...sedang aku brcakap
aku teringtkan buah manggis ni aje. Kemen terasa2 kt anak tekak aku ni ha...

19 comments:

♥EeiNz♥ said...

alamak...ciannye aja n' bb...
x pasan lak kt mane² ade jual la ja...
nti klu kin ade jupe..
kin roger k ... ;)

@e_da said...

Haja kat pasar malam biasanya ada..

Mawaddah said...

ala ciannye dia..macam tu eh orang pregnant ni.moga aku jg akan berasa2 kat tekak aku satu masa nnt. :)

cik gemuks said...

babe dh musim ker
kt kg baru putik je

nasaoji said...

ciannyer..nnti klu jumpe, aku bg ko ek...asben ko kan koje sbleh blok aku jer... soakan le kau jumpe, tuk ko...

Dee said...

cuba cari kat pasar2..maybe ada..sian u ngidam ek..

Cik Puan*PIE said...

Eeinz:ok roger tau...jgn lupa..hehe

Cik Puan*PIE said...

@_da:dh lama x g paso mlm...try tgk kt kmpg la nnt klau ada

Cik Puan*PIE said...

nmmy84:insya-allah nnt ko gaselah saat2 ngidam itu...

Cik Puan*PIE said...

arween:aku gase xmusim...tu sb payah nau nk carik..sob..sob

Cik Puan*PIE said...

nasoji:ha klau ada ko pas kt laki aku eh...hehe.tenkiu odah

Cik Puan*PIE said...

dee:ngidam la jugak ni...sb selama pknen ni xde lah teringin beno2...

khaleda said...

kes ngidam nih
:)

Unknown said...

kt puncak alam ada jual...jauhla plak kan...

susudalambotol said...

dekat rumah kita ada, tp siam punye lah :D

mummysyafie said...

pasar malam takde ke ja?

KV said...

alahai..sian la pulak. Kt kebun kv pun tak berbuah.

Ada Dalina said...

jaa, manggis bermusim kalo x silap aku..huhu...

tp skang x nmpak plak kat psr mlm ke kedai buah ke...

skang musim mempelam siam & durian cina..

♥EeiNz♥ said...

ja...aritu kt psr tani dpn mof ade jual ..tp aja da otw lik pd lak...stiap slasa/jumaat ade psr tani sini ..dtg la eh ;p

**ja, amek award kt blog kin eh