Followers

08 April, 2009

Citer ni Best


Aku dh g tengok citer ni isnin lepas...beli tiket wayang lunch hour...kul 8 tayanganya. tapi tulah, aku smpai pun kul 8.10 dh...psl trhegeh2 kt umah lagi brsiap...pstu smpat lak mypie beli popcorn bgai...tp nasib le masok2 je blom start lg citernye...

Citer nye best gile babas...touching la skit bg aku sb boipren mngenangkan girlpren nye yg dh mati...dlm ganas2 tu aku leh bntai melalak...sengal je kan. Dalam dok tgk wayang, ank dlm perot aku ni pun sama le beraksi..agknye dgr sound yg kuat tu kot, dia pun sama le b'racing ...kihkih. Aku xde pun nk ngamik gmbo kt wayang tu psl smpai pun dh lmbt..klua je tgk kedai sume dh tutup...lepak kt dataran masjid jap smbil mkn baki popcorn.

7 comments:

Khas Lysha said...

mmg best!!!! mcm nak tgk lg.. jom ja second round..

susudalambotol said...

dah lama tak tgk wayang :(

Ada Ayrissa said...

best ke ja?
erm...nak ajak cik abg chomel la..
hehehhe..

Dee said...

beli dvd jelah nmpknya..hehehe..

eLLy said...

best yee.. okey klu sempat eLLy nak gi tengok la ;)

mummysyafie said...

weekend lepas nak bawak abang n wawan gi tengok. tapi tak lepas lak sbb 18 tahun ke atas je

nasaoji said...

ayyooo...abess laa..bby kuar jgn meracing tak tentu pasai, dah nohh..;p