Followers

19 April, 2009

Sakit Hati

- Kalau membunuh itu adalah pengubat segala duka, aku nak sangat2 bunuh orang2 yang menyakitkan hati aku. TAPI, perbuatan itu akan sengsarakan lagi idop aku. Kalau pun aku kehilangan harta yang banyak....tapi aku xmahu kehilangan anak2 aku dan juga keluarga...jadi tolong beramboslah wahai sialan -

- kerana sabar, aku masih disini dan begini. Kerana ingatkan tuhan aku masih waras berfikir buruk baik kejadian. Kerana ada rasa simpati, aku diperbodo2kan...dan kerana itu jugak, ati aku makin lali, makin kuat, makin membara. Tanpa menghiraukan kesakitan yang aku alami disaat2 hampir bersalin ni.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bukan main 'ceria' lagi kau dalam gambo2 tu kan....

Bukan main 'happy' lagi kau...senyum sampai cover segala, senyum smpai ke telinga.maklumlah dengan sipujaan hati...
Untuk ape eh kau buat mcm tu?? Tayang segala....Sengaja? Suka-suka? Menunjuk2?
Hei, jangan sampai satu hari nanti kau dan kau mengesat air mata ke lutut.
Jangan kau cabar aku untuk yang sekian kali....
Aku x ugut, tapi aku pesan aje....pesan dan masih ketawa tengok perlakuan bangang korang!!!!
(sangat cilaka dan mcm hanjeng!)

*Maaf, entry kali ni aku xnak berkias atau berkais...ni lah yang aku rasa tika ini, sakit hati!

6 comments:

@_da said...

Sabar ye ja.. sgt berani si dia itu.. hmmm... tu,pang sama geram ni.....

nmmy84 said...

hiayaa ape sudah jadi ma.jgn tensi tau awak preggy.sabar tau.

Diarihatiku1976 said...

bawa bersabar ya.. jgn dilayan dengan org yg berhati busuk..

Khas Lysha said...

ja,.. sabar yer dik.. tenangkan hati. kalo dipikir2kan mmg bertambah sakit hati.. sabar k..

mummysyafie said...

haja, naper ni? ada masalah ke. nanti kalau ada masa buzz akak yer

sabar taw..

nasaoji said...

hurrmm...tak tala mulut bermaku hamun, namun, aku percaya, lam hati ko, mlsih leh kuarkan pemikiran yg waras...