Followers

11 May, 2009

Citer Yg Lepas

Tiap2 ari...ni lah kejenya

Kemain sonok lagi kan membuli org...

Kalau main air...bg le kat dia...sikit aaa...sikit aa katenya

Ni bkn menolong basuh kete...mngacau adale...saje nk memain air


Dah agak lama gk citer ni, dh hampir2 lupa pun. Tapi xpe, aku update saje smntara aku xlupa teros. Kejadian mggu lepas...dh syok2 main air...dia buli lak ank buah aku ngn yuli naik beskal...jd keje le dok bwk dia meround. Tiap2 mmgu, ape je keinginan dia..aku cuba tunaikan. Maklumlah, jumpe smggu skali. Cuma skang mak dh kerap kali datang kesini..sebelum tiba aku brsalin. Dan mggu ni jugak, aku xbalik kampung smpailah dh selamat sumenya.

11 comments:

@e_da said...

wawahhhh sukanyer dihah...nti senang dia dah boleh tolong basuh kete.. hihi... sonok dia kat sana ramai yg melayan dia kan...

DYLA said...

ewah ewah, dah besar dah madihah... leh tlg cuci kete dah.

Khas Lysha said...

kemain suker madihah membuli org yer,.. x buli puas2 nnt dah ada adik takut adik plak yg buli madihah.. he he he

KV said...

insyaallah selamat semuanya.

♥ EeiNz ♥ said...

comey nye dihah !!!!

Ada Ayrissa said...

rajinnya dihah nolong ayah...
gud girl..
camni la nak jd kakak...
hehehhehe

nmmy84 said...

ma..adoii aku geram sangat gambar dihah kat keta tu cik pie basuh keta.kemain comel je lagak die.nak je aku terkam bawak lari.

Dee said...

dihah dh besar eh..sonoklak tgk dia..budak2 mmg suker main air..

susudalambotol said...

bestnya balik kmpg. time2 panas main air, kita pun suka! :D

IdaShah said...

time cuaca panas syiokk arr dpt main air yer dihah

mummysyafie said...

dah besar dah madihah ni erkk..tak lama lagi nak dapat adik tu