Followers

21 May, 2009

Madiha Latest Edition

Tengah syok layan ais

Cam garang je gupenye tu dihah...

Dalam kete, x dok diam

Gamba terbaru madiha yg sempat aku amik bru2 ni. Maklumlah, bile dah makin mbesar, agk payah skit aku nk m'snap' gmbo dia. Pantang dapat lepas, kesana kemari aje dia. Kadang2 ikut mood gak dia nk posing, klau dia x heran tu pujuk cmner punlah...aram dia nk. Xlama lg dia dah nk masok 2 thn. Aku tgh b'pk2 nk belikan dia hadiah ape kali ni. Apepun, aku sntiasa doakn madihah dilindungi Allah...insya-allah, aku akan tunaikan satu impian aku yg dah lama aku tunggu dan nanti2kan...tggu masa yg sesuai dan semoga dipermudahkan segala2nya.

ooo...ni xlain x bkn...ibu dihah yg latest sblm bersalin..
sgt gemok kan ....huhu

6 comments:

susudalambotol said...

besar dah perut awak? bestnya. perut saya masih kecik. mungkin sebab kurus atau sebab mengandung pertama :)

Ada Ayrissa said...

jaa, aku rindu ko..
huhu.. :(
take care yaa..

Dee said...

gemuk berisi lain..comel je..madiha dh jd kakak..tu yg lain tu..hihihi..

imz said...

wah makin comel dihah..dan mamanya juga.!!

paij188 said...

xpe ja.. dlm pantang jaga tul2. akak hbs pantang berat akak dh turun 13kg. ok le kan? jg diri.. tu yang penting. cium madihah utk akak.

♥ EeiNz ♥ said...

dihah comey...ibunye pun comey ;) gud luck k