Followers

29 September, 2009

Beraya di Laut

dh nk balik...

dayah,honey,aku,dihah n yuli

bdk ni sebok tau nk blari2 mcm kena kejo ngn hero dlm pilem hindustan lak

ape brg tepi2 je...kihkih

masa bru smpai...

Jeng...jeng...dah lama aku geram nk berendam kt laut...sebab masa pknen tu aku dok tgk masing2 je yang berendam bebagai...jeles aku tau...raya ke 6 tu aku ajak mypie g laut gak...ammar aku tinggalkan ngn kakak aku...dihah, ank buah aku 2 org, yuli n kak lang je yg join..mypie jd driver je..n tukang snap gmbo...kesian xde geng..kihkih...tggu ammar dh beso skit leh ajak berendam sesama...nnt2 nk g lagi lah...syok lak bile dh dok dlm laut tu...pak kal dh petang...dh nk maghrib pun time tu..cpt2 trsedau yg ammar kt umah...aihhh nasib aku xlupa daratan teros...huhu
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ni masa aku sdg pknen dlm 7,8 bln xsilap...masing2 syok kan brendam..aku tkg snap gmbo...



kemen bolatttt aku time nihhhhhh

No comments: