Followers

28 September, 2009

Raya...Raya...Raya

sidihah tgh mngunyah coklat...herot berot bibirnya..

Merah itu menawan....yeke...

Myfamily...

honey,dihah n me

Story raya lagi...maklumlah selagi xabis raya...selagi tulah citer psl raya. Kali ni aku nk story psl g beraya ke umah mak2 sedara aku di subang n kota kemuning. Gerak dr umah kul 9 pagi...tp azab aku dlm kete si ammar menangis xbenti2 sb nk buai...aku tepuk2...dh bg menetek...dh nk lelap dh pun matanya..skali bole celik matanya...smpai aje umah mak cik aku kt kota kemuning..masok aje dlm buai..xsmpai 2second...terus tido. Naik lenguh sendi2 aku ni dalam kete bersilat ngn dia. Lepas tu dia dh ok dah..mula2 je nk brbuai..pstu xheran dah...lepas dr kota kemuning gerak ke umah mak teh aku di subang jaya...lepak2...borak2..mkan2...tu jelah kejenya...terus le plak ke umah kakak. Subang mewah lak...masing2 yg lain ke mydin...aku dh xkoser le, dh letih. Mypie jelah bwk dihah main2 menatang yang gerak2 kt mydin tu...15hengget melayang tuko token...dh puas memain...baru le balik...ptg ni aku nk balik ptrajaya dah...dihah ikot skali...sangat suka bile dia ikot sama...bole bwk dia g almnda mlm ni...dia ckp kmpg dia kt almnda...siap le dia canang kt sume org..'nk blk kmpg...nk main kuda.'....bile org tnya kampung ktner...almanda jawabnya...kahkah...kelasss kampung dk dihah kt almnda...kihkih. Adoii esok dh start keje...mst mood kemalasan tu direct smpai jumaat. Ape nk buat...keje tetap keje...xleh cuti manjang...kang org xbekenan lak ngada2 asyik cuti jek...opsss...trlebih sudah.

6 comments:

IdaShah said...

slmt hari raya buat haja n family
lama bercuti mmg rasa malas nak keje

@e_da said...

selamat hari raya ja... maaf zahir batin... cecantik baju family aja.. sedondon jek.. akak tak prepare pe pun raya kali ni.. heheh

PuteriSatu said...

berseri2 pakai baju merah sedondon kan..

nAdiRah said...

silau mate aku. merahnyeee makNgah. patut laa panas raye neh. ramai gak pakai merah. hehehehe...
tak puas kan cuti neh. rasa cam nak cuti lagi jeee. takde mOod nak keja.

Dee said...

syoknya raya ngan anak2 ye haja..

nmmy84 said...

i love dihah n ammar yang comel