Followers

15 September, 2009

Kisah Persiapan Raya III

Gaun 2 psg aku belikan kt poney...yg lain nenek dia beli kt PD...
Baju tido pun sama neneknya belikan...


Wahhh..dh masok kisah persiapan raya III dah. Tapi ada gak lg yang xsettle2...jumaat ni aku kena bwk ank buah aku g nyopping barang dia lak....adoiii brsesak2 lagilah aku nnt ni. Sabtu lepas, kisah shopping aku untk yang kesekian kalinya, diibaratkan settla la gamaknya. Meh cek balik
1) Baju melayu mypie - done
2) baju melayu ammar - done (kirim kt adinda ku di kelantan)
3) kasut dihah - done
4) Gaun dihah - patutnya lg selai je..skali nenek dia belikan 3 helai
5) Jeans ammar - tukar beli baju pasang
6) Jeans dihah - tukar beli overal/bebet
7) kasut aku - done...xde dlm list sbnaunye...huhu
Namun, gambo2 brg nyopping tu aku dah uplod kt lappy, tapi lappy aku leh tinggalkan kt kmpg lak. Ni sume kes malas nk angkut bebagai nk blk raya nnt. Ater kamis ni aku dh balik kmpg pun...makanya nnt lah aku uplod kt kmpg aje gmbo2nye....Cuma skang keje aku listkan brg2 yg nk bwk balik kmpg je..kang xpsl2 ada yg tinggal..maunye aku jd hulk nnt kt tgh jalan...huhu. Aku dh xsabo2 nk blk cuti raya ni...dh mcm xde mood keje...mood raya jek kt opis ni...ape pun, aku gase kisah persiapan raya aku ni berakhir smpai disini aje. Insya-allah pjg umur, murah rezeki tahun depan update lagi kisah raya...Alahaiii...ramadhan dh nk berakhir ke...sedihnya :(...

3 comments:

Aleeya said...

selagi tak raye selagi tu la kita besiap mcm2 hahaha..selamat hari raya haja, maaf zahir dan batin...

Dee said...

siap ada list tu..best2..

Aziesham74 said...

Amboissss..meriah nya.....
beraya sakan ler uolz yewwww...jgn lupa dtg umah mek yeww
mek ada cuma raya pertama jew
rabu dah menoreh balik dahhh..shedihhhhhh banget niii