Followers

19 October, 2009

Hot n Non Hot

Today xde citer yang menarik sgt pun. Cuma nk coretkan kt sini, bos aku akn mula bercuti dr 20 okt hgga 14 disember bg menunaikan haji. Flight dia 26hb ni...semoga bos aku sihat untuk mnunaikan ibadah disana. Semoga selamat pegi n selamat balik jugak. Sebelum dia balik td, smpat le aku brsalam2an ngn dia...meleleh gak air mata aku. Yelah, walau org buat aku mcm mane skalipun, jika dlm keadaan yg trtntu aku psti kalah. Aku bukan zalim atau keji sgt smpai nk mngluarkan air mata tu mcm dipksa2 plak kan..nehi...nehi...sumenya dr ati aku. Ape pun, selama hmpir 2bln bos aku xde ni...aku bekeje ngn bos baru...idak le aku tahu keje gapo yg dia nk bg nanti ni. mgkin bnykkkkk keje...atau sikitttt aje kejenya. Biasalah keje PA...xkan nk buat keje2 yg diluar jgkaannye kan. dan cubalah paham..buatlah keje sndiri jgn sebokkan hal org....
* jgn la ada mami jarum dok pulun bos gnti soh aku buat keje xhenti2...
* kalau pun aku xde kt tempat, melainkan kencing n berak..maknanya aku pegi ngepam susu la tu...tu pun bkn jauh nau..blakang tmpt aku ni ajew...aku masih lg bole dgau sape2 yg dok mngata/mngumpat aku...
* jgn la plak ada yg dgki ngn aku kate bos xde sng lenang kate aku xde keje...klau aku xde keje pun ape ko kesahhh
* aku xnk cari gadoh ngn sape2...tp sejak 2menjak ni kemain bnyk plak aku dgau mcm2 kisah aku org jaja...dan sumenya buat aku gelak besau...xpelah, aku tetap mcm ni....

2 comments:

nmmy84 said...

ape kesah ngan orang ma.
klu blh sumbat mulut die takpe gak kan.hihi teruskan usaha2 murni ko :D

cik gemuks said...

hmmm
biase lah babe
dalam opis2 gomen nie mmg gini
buat bodoh je