Followers

15 October, 2009

Oiii...Baru Setahun Jagung Dh Kecohhh

aku @ jamuan raya opis...

Yesszaaa....tarikh arini nk aku abadikan skit dlam blog ksyangan aku ni. Hari ni genap le setahun aku berkhidmat di opis baru yang mane sebelom ni aku di opis lain dan diatas sebab2 yang aku gase bole buat aku gile meroyan makanya aku mintak tukar ke opis lain. Dah setahun dah aku disini, xsgka dan lebih2 lagi aku ikut bos lama aku. Xkisahlah org nk mngata aku ape...janji aku keje untuk mencari rezeki yang halal. Dah 2 opis yang aku lalui skang ni, sedikit sebanyak mngajar aku pelbagai jenis bidang kerja, ragam manusia dan semestinya kawan2 di opis yang sumenya aku xpenah beza2kan. Sume aku kawan, tua, muda, cina, india...tp klau dh xnk kawan sudeyyy...huhu.

Setakat ini, aku gase ok dok di sini. Xde banyak ragam, cuma ragam bos aje yang kena handle xtentu mood. Tapi org2 bawah bos pun bnyak gak songehnya. Ape nak buat, dah nasib badan. Ape pun aku harap, aku masih bertahan dan akn terus bersemngat nk bekeje. Dah ini je punca pendapatan aku. Aku harap aku sentiasa sihat untuk mnjalani tgjwab aku ni. Semoga aku sentiasa disenangi sume untuk berkhidmat bersama2. Semoga aku dapat buat yang terbaik untuk kerja2 yang aku buat. Bukan nk mbodek atau kipas baikkk punyo tapi aku buat sesuatu kerja adalah IKHLAS KERANA ALLAH s.w.t.....

6 comments:

mizzyanna said...

huhu..luahan perasaan ke akk...

ratna said...

selamat ulang tahun ke satu tahun. biar la org nak kata apa pun.. asal kita keje ikhlas & jujur. nanti dpt rezeki yg berkat.

cik gemuks said...

hehehe
tul tue babe
janji kite ikhlas

ape org nk ckp
lantak p

:D

Ada Ayrissa said...

jaa, kem slm kat minah kat blakang ko tu ekk?
hehehehhee...

mummysyafie said...

tak terasa dah setahun kan

nasaoji said...

tuk aku, klu bos ok, aku leh tahan lama le..wat masa ni, alhamdulillah, bos2 yg aku dpt, suma ok2... ;)