Followers

03 December, 2009

Ini Budak

Sebelum rambut kena tarah....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Selepas....trmenung mngenang nasib...kuikui

Pale saya dh gondol....;)


Baru arini aku gase nk update blog. Bukannye ape...hp aku buat hal plak...mcm mnjauh ati je bile aku belek2 buku hp bru2 ni...mcm le aku nk beli nau hp bru time2 tu lah dia nk rosak...nasib le ada hp lg satu...boleh la aku pakai smentara. tp xsyok...so aku tibai hp mypie...dia pkai hp lama...tnsyen tol gasenya bile hp buat hal ni...sgala mcm dlm tu xdpt nk tgk...
Aku bkn nk citer psl henpon pun...aku nk citer psl ank bujang aku...alahai skang dh xde rambut la...lepas knduri cukur jmbul dia aritu...terus lah aku ngn ayah dia operasi gondolkan rambut dia...tp aku xbg botak licin...aku soh nipiskan aje rambutnya...dh xbape ada rambut ni...aku tgk makin menakal. Nak bpegang aje...xnk bg org g jauh dr dia(ni dh tntulah kan)...tido mlm2 lmbat (dlm kul 8,9)...pagi dh celik kul 6.30...mggu ni aku nk g cari baju ngn menan dia...sian ammar xde menan pun...lainkan kakak dia...mewah betol ngn menan2 bgai ni dr kecik smpai la skang ni...

8 comments:

MRS. K said...

tunggu la ammar besau skit lagi
semua benda menan dia mintak kang
mak ayah die sedia duit je la..hehee

@e_da said...

maintain cute la ammar walopun dah gondol.. tak lama lg mika pun nak gondol.. ehheheh

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

samela ngan rafiq kita..dah gondol..heheh

Dee said...

oh..kalo botak terus pun xpe..dia boy..tetap maintain ensem n cute..

paij188 said...

amar... hensem lah! anti nak booking wat menantu leh x?

nmmy84 said...

gobu ma.nak aku gomol ammar ni haha.comel la die ma.sejuk hati pandang.

Khas Lysha said...

gondol2 pon hensem apa..
tetiba teringat ayat dihah.. 'jahanam'.. hehehe

shikin said...

ma..dah Macam mUKe pEmpUAn lAk bIler Ammar TAkde RAmBUT..HEHHEHhe..