Followers

08 December, 2009

End of MyHoliday

Ape nk mulakan yew...cuma aku nk bgtau..holiday aku akn berakhir xlama lagi. Bos aku tiba dr mekah arini. Dan dia akan mula bertugas pada 14 disember. Adehhh kejap je plak gasenye. Semalam syok gile...aku meronda ke KL. Nyopping baju aku,mypie ngn baju ank2 sempena wedding kazen aku sbtu ni. Temanya pink...maka kenalah cari pink jugak. Kalau aku dok kt opis dr pagi smpai petang pun, baik lunch hour aku trtonggok depan pc pun still org ckp aku xde kt tempat kan...adalah lebih baik aku xde terus lg bagos.Abis citer...ikotkan smlm, malas dh aku nk masok keje...tp pikir balik, keje...tempat aku cari rezeki, aku balik le jgk ke opis. Aku ngelat xsmpai stgh ari pun.dr kul 11.30 smpai kul 2.30 ajew...oklah tu kan. Opss, brseri2 muka mak lampir n anak2 2,3 arini...agknya dh xsabo2 la tu nk bentangkan diari diaorg...mgkin citer aku xde buat keje ape pun trmasok skali...lantak korang lah...yang balik haji tu klau x sedau2 gak diri...xtaulah aku nk ckp ape...apepun, xsabo nk tggu bos aku masok opis...huhu

4 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

pasni puan umi jadi hajjah-hajjah umi la ye..heheh

Cik Puan*PIE said...

mrs.k:double hjh lew jadinya...tp klau peel jd double matilah aku...

Mawaddah said...

haha.mak lampir mane2 pun ada mama.mmg nak kene paku leher die tu.baru stop jadi mak lampir

Dee said...

enjoy je keje..n pekakkan telinga..kalo dilayan mmg sakit hati..