Followers

24 January, 2010

Sudah2lah Tu...

Napelah entry aku kebelakangan ni moody semcm je...mcm menyampah jew..mcm xsyok je life aku...bile aku pk2 balik, dh mng itu yg jd kt diri aku..xkan aku nk snyum je bile org mngata aku..xkan aku nk terima bulat2 je ape yg org dh buat kt aku...sekali sekala aku kena protes gak...cara aku tuju kt blog ni pun dh kira lepas beban kt pale otak aku ni...lega dh gase...kdg2 smpai aku ckp sorang2 bile mngenangkan pkara2 menyakitkan ati ni...dn bole buat aku xleh tido mngenangkan kate2 org...aku dh mcm mak dh...asyik memikirkan ape yg org kate...dulu aku slalu ckp ngn mak, alah mak tido jelah..watpe pk ckp org..org tu sedap2 tido...mak yg xtido2 dok trkenangkan org tu...skang...jd kat aku lak..kan bodo namanye tu...tp apakan daya...aku ni manusia biasa...klau pun aku xpk hal2 tu, tp bnda tu sntiasa dtg je kt benak ati aku ni...ntahlah...xtaulah smpai bile bnda mcm ni akn terus ada kt diri aku...tp mntak2lah aku leh kawal diri aku...jgn aku ckp sorang2 smpai org ckp aku gile lak...hehe...
apepun, setakat ini...time aku teringt tu..time tu jelah aku geram,marah,ckp mcm2...tp bile aku lupa..xtrkenang...xdelah aku ckp bukan2...xelok gak asyik pk yg bukan2 je kan...apepun, skang aku makin ok...dh bole menerima apepun yg trjadi...

2 comments:

Mawaddah said...

saba ma.skarang aku tlg cakap plak kat ko...sudah2 ler tu ma pikir ape orang kate.kita tak mintak duit die pun untuk hidup kita kan.orang tu saje jeles tengok kita tu.

Ada Dalina said...

sabo yek jaa..
abaikan ajer mereka2 yg menyesakkan hidup tu..huhu