Followers

30 June, 2010

Megi Kasih Sayang

megi kasih sayang



Kali ni nk tayang masakkan plak..tp bukan aku masaklah. Ntah ape mood mypie smpai, tibe2 mnyerah diri nk masakkan tuk aku ada satu ari tu (lupa la ari ape)...apsal megi kasih syg?? sb nye dibuat dgn penuh kasih syg la..makanye megi tu gase sedap yang amat..nan ado dapat kt mane2 kedai pun. Dah la rencanhnya melambak2..udang besar plk tu...lgpun dh bape bulan aku xmkn megi...aku mng skip mkn megi, mee n sewaktu dgnnye sejak bln 3 yg lepas. Bihun aku amikla..so, megi ni skali skala bolelah aku makan...nk2 plak ada org yg tolong masakkan...thanks mypie ;)
*2 kali tmbah gak la mlm tu aku mkn megi ni...sedap sgt...nnt nk soh buatkan lagi la..ooo demand tol bini si pie ni...ekekek

2 comments:

@e_da said...

terliur plak nengok megi tu ja... siap ada udang lg tuuu

♥EeiNz♥ said...

mak oiii ja. apesal lak ranum jek kin tgk megi tu. udang gemuk2 la tu. adehhh ~ gugat iman tul ..hehehe