Followers

17 June, 2010

Syok Kalau Macam Nie

Kolam kt blakang dia tu dh melambai2...

Main bnda alah ni kejap je..
ati dh mngelodak nk berendam...sabo jelah

Mardihah dok sini smpai arini je kot..petang ni aku balik kampug nk bwak ammar g jumpe sorang ustaz kt PD...ikhtiar lah ape cara skalipun asalkan anak aku dalam keadaan yang ok dan sihat. Yang penting kita b'doa n mntak pada Allah s.w.t. Semalam, lepas balik keje, ajak mardihah, ammar n mak aku g presint 9...dihah dh mntk nk mndi kolam...aku xgase nk bwkkan dia g mndi kolam..tp aku bwk gak baju spare...bdk2 bkoyan dok mndi kolam time tu..smpai2 je mng just main2 kt playground situ..tp dia tetap nmpk kolam..dh melalak2 ngn ayahnye nk g mndi jugak..adoiyaii, xbole nk kate apelah.ikotkan jelah rentaknya..dh dia melalak siap jerit2...uihh malu mak ko dihah oii...dh dpt mndi, xnk balik plak..sekejapan lak tu dpt geng...ada aje geng yg dia jumpe tiap kali mndi kolam...bpimpin2 tgn..xheran dh ibu ayah dia ni...nk mngajak blk 1 hal okeh..siap jnji2 bgai..lg 10 menet la..lg 5 menet la..lama2 aku dh berel aku ajak gak balik..dh nk mgrib, idak le teman nk dok situ spnjang mlm...

Dalam kete siap lah dia ckp 'seronok dihah dpt mndi kolam'...aha yelah dihah, ko sonok...ibu ngn adik pndang jelah..hahaha...

No comments: