Followers

17 June, 2010

Happy + Bosan=Xde Jiwa

Vangga ngn file meja gue...
(mcm ada org kesah ye dak..huhu)

Ape nk update arini ek..bosan lah...mggu depan bos aku dh masok opis...lagi lah btmbah2 bosan idop aku..haha...dia g umrah 3mggu ni...so aku g opis sekadar goyang kaki, pulun ngadap pc dr pagi smpai ke ptg..adalah gak buat keje skit2..update diari bos,buat keje2 biasa aku untuk pgwai gnti bos aku...dan yang pasti aku bjaya siapkan 80% file meja aku dlm masa seari...ekceli sblm2 ni aku dh taip skit2...tp yg bjaya buat smpai masok dlm folder tu jumaat lepas..audit nk dtg, baru hegeh2 aku fokus bnda tu...mklumlah file meja kt tmpt aku ni, selai pun nan ado, yg aku pnjam wat rujukan pun tahun 1994...ya-allah pnya bkoyan tahunnye.Maka dengan itu, file meja dh update ke SU N27, gasaklah gupe ape pun file meja tu, jnji ado isi ehh...huhu

2 comments:

Aleeya said...

vavavaaaaaaaaaaaaa da bejaya siap kan nyer syabassss hehehe

cujen said...

emelkan aku soft copy..hehe