Followers

14 June, 2010

Wedding Sahabat

Tukang bwk hadiah ni dia ingt hadiah dia..
nasib dia letak kt meja yg bnyk2 hadiah tu..
aku+ank n wawa

aku+family n wawa

aku n wawa

Satu2 nye wedding yang aku hadir dalam 4 jempotan yg aku terima...nk wat cmner...mypie keje sbtu ahad pun...ni pun nasib2 aku dh nk jadi hulk sb dia nk pegi keje(jgn main2...hulk lagi tu..ekekek)...so lps g wedding kwn aku ni baru dia gerak g keje...

Sabtu lepas, sahabat baik aku dr skolah lagi telah selamat jd isteri org..hasbennya org johor. Settle sume dlm team aku masa skolah dulu sume dh kawin...aihh skolah dulu mng mcm bpuak2 la gak...ada team sana..team sini...mcm2 peel...masa kt umah wawa xdelak aku jumpe kwn2 lain..ke aku dtg awal nau...ank2 aku pun bole tahan buat peel ye masa tu...yg si dihah heboh nk bjoget mnjang dgau muzik..yg si ammar nk 'mgepam' ngn aku..adoiyaii sabo jelah..tu pun nasib2 je dpt amik gmbo ngn wawa...xdan nk tggu hasben dia smpai aku dh caloo beteh...ape pun, tahniah salwa n hasben...

2 comments:

Aleeya said...

sana sini kenduri kawen kan...letih nak kejar hehehe

dihah dah pandai kendong hadiah..klo damia ni ..suh bawak then dia takmo serah hehehe jenuh pujok balik

Dee said...

budak2 mmg gitu..suma kek besday dia..suma hadiah...hadiah besday dia gak..hahaha..