Followers

20 July, 2010

Hoyeh...Hoyeh..

kemen gemau dk dihah...

sanggop posing k nk naik motobike nye psl

sempat ko mnguap ye dik..
kakak ko dh xsabau2 nk merempit tu.


Kejadian ni dh lama...tp biasalah dek sb aku menjauh ati mggu lepas..makanye tangguh lg citer2 yg aku nk abdikan kt sini. Rutin tiap2 mggu aku mcm biasalah balik kmpg...so bile dh balik kmpg, kdg2 bwk anak2 g PD...bkn nk beli ape pun, saje me'raun'. Kt PD skang dh ada tempat menan bdk2 la plak..agk jakun skit, mcm dh lama benau aku xturun pekan PD. Kt PD walk slalu aku terjah g beli t.shirt 10 hengget selai. Kedai dalam tu konker dek org2 thailand ajew...makanye kdg2 dptlah baju2 ke, suar2 ke dgn hrga yg murah. T.shirt yg slalu aku dok beli tu pun tok stok dok2 umah jew...murah kan..size pun sedap2 pakai..xdelah ikot shape bdn sgt...

So, mlm tu aku cadang nk tmbah stok t.shirt, tp dh si dihah nmpk motorbike nih..dia pun mngajak ayahnye pegi. 15 menet rm10 ajew...org dewasa leh ride sama. xdelah kite gase ank2 bawak mcm xselamat ke kan.sb motobike ni pun leh tahan laju gak klau tekan ajew pedal nye.wat kate mypie, klau bwk g umah mak dia pun leh jejak...aisehh, beli la seketol, leh gak ronda2 ptg2 ari kt kmpg...hahaha.2 kali gak le diha pow ayahnye..kemen gemau..si ammar dpt naik kejap je, pstu aku dh bwk neman aku beli baju...ekekek...

1 comment:

cik gObu said...

hehehe beli lah babe satu
bwk ronda2 tepi pantai
best wooo